15 januari

Gud vad skönt det var att sova ut i morse för en gångs skull.. vaknade först klockan 10 =)
Och det är fan inte lite snö som har kommit inatt, men men Ozzy blev ju glad iaf!

Åkte och hälsade på några vänner en stund, kaffe och lite tjöt blev det.
Finns ett jätte bra ställe nära där dom bor som man kan släppa Ozzy, men det var så jäkla mycket snö, så istället la vi ett snöspår.. snön gick över knäna på Jim när han skulle lägga det.. OH shit vad glad Ozzy blev när han förstod att han skulle få spåra, helt till sig.
Det gick bra iaf, han fick hoppa i snön för att komma fram, han hittade iaf alla pinnarna och nu är han verkligen TOTALT slut. Så roligt att se hur mycket han gillar att spåra.. och aktivering behöver ju han även om det är helg ;)


Nu har vi ätit och jag ska fixa mig det sista.. Maliss kommer och hämtar mig om en stund, för ikväll blir det tjejkväll med dom bästaste tjejerna =) MASSA tjöt och lite alkohol. Ska bli riktigt roligt.

Postat av: Anneli

vilken stor vovve:D hur mycket väger han? jag har en rottweiler på 8 månader. hur gamal är din? kramar

2011-01-17 @ 10:46:50
URL: http://centerofmyhart.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0