13 januari

Träningen går fantastiskt nu och det är så skönt att märka att man orkar mer och mer.
Igår blev jag svettig som fan, men inte speciellt anfådd, får hoppas att det är på samma sätt idag. Men det ska nog gå bra, är på så bra humör och det mesta sitter ju i huvudet.

Tredje gången denna vecka jag tränar idag, blir nog en sväng på lördag också, måste komma igång ordentligt.

I eftermiddag blir det handledning och jobb, så det händer väl inte så mycket mer I guess.

Och i morgon ska jag gå och ta cellprover.. USCH! Dom säger att det inte ska göra så ont, men på folk som har gjort det låter det som om det ska göra ganska ont ändå?

Postat av: Sandra

Jag tyckte inte de gjorde ont, bara obehagligt men de är de ju alltid i den där stolen.

Hörs imon.

Puss

2011-01-13 @ 19:54:37
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0