11 januari

Här händer det grejer ska ni veta.. nedräkning är redan startad! I´m sooooo happy!

Igår tog jag och Ozzy en redig långpromenad, gick upp till sörmarken.. tränade en stund, drack lite kaffe hemma hos mamma och sedan promenerade vi hem igen. Var ute från 9-12 SÅ härligt.
Var hos läkaren, kollade på när min duktiga älskling städade.. sen åkte vi upp till mamma&pappa och fikade lite igen :)

Idag har vi promenixat såklart.. sen åkte jag till gymmet, hem.. duscha, laga mat.. åkte ut till min Kicki, sooom jag saknat KickiLiiten.
Drack kaffe och kollade lite saker ;)
Så åkte vi och hämtade hennes bror, hon skulle vara barnvakt hos sin mamma, så vi satt och spelade lite supermario tills det var dags för mig att åka hem och planera lite med bebben ;)

Ja, och snart ska vi vidare igen, upp till Totte & Danijela och kika deras nya lägenhet! Spännande :)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0