J*vla förkyldning!

Jag är redan trött på skiten, vill bara att den ska försvinna ur min kropp.

Här hemma är det uppladdat med alvedon, hostmedecin, halstabletter, te, honung, nässpray och blåbärssoppa. Då kanske ni förstår ungefär hur jag mår?

Imorse var det ganska skapligt, men nu framåt kvällen är det värre. Mitt bröst sprängs nästan varje gång jag hostar, samtidigt som det river i halsen.. rinner ur min näsa och är helt tjockt när jag försöker andas!
Jag vet att jag är positiv. Det värsta är att jag inte heller känner någon smak och vet att jag kommer må ännu sämre i morgon. SKIT! Och som om inte det vore nog så är hela min kropp uppsvälld.

Jag är inte riktigt frisk.. men det kanske ni redan visste? =P
Nu ska jag försöka sitta, stå, ligga.. se vilket av det som fungerar.

Kanske hörs i morgon om jag känner mig lite mer positiv då.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0