16 februari

God morgon, idag är man uppe med tuppen. Var riktigt längsedan jag var uppe såhär tidigt, eller ja iaf 1,5 vecka sedan.
Idag är det back to reality, det ska bli riktigt skönt. Börjar bli fruktansvärt rastlös över att gå hemma.
Först blir det APT och sedan jobb.

Igår fyllde Jims morfar år, så vi var där och firade honom. Mycket trevligt var det. Blev mycket hundsnack eftersom Emma ska köpa sig en hund också och vi ger henne alla tips och råd vi kan. Jim pratade även med Anders igår, som i sin tur pratade med en på klubben, så henne ska Emma få lite hjälp av också. Hon kan ju rasen =) Ska bli skoj när hon köper sen!

Innan vi var på kalaset var vi en sväng i knalleland och kikade, ÄNTLIGEN hittade jag ett par solglasögon, dom hade fått in en massa på H&M nu, har ju letat som en idiot innan. Mina gick sönder när vi var på Teneriffa.
Har förgäves försökt hitta nya flipflop också, ni kan ju kanske själva räkna ut hur det gick =P
Även en ny bikiniunderdel har jag försökt hitta, beställde en ny överdel, men det fanns bara boxer till den och jag vill ha med vanlig knytning i sidorna. Jaa, vilka I-lands problem alltså! Haha

Min bebbo är la söt, han kom hem med en bukett fina rosor igår också, sweet =)

Ne nu ska jag gå ut med Ozzy och fixa lite.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0