10 februari

Efter att jag hade skrivit i tisdags kom Jim hem från jobbet och mådde inge vidare, febern bara steg på honom. Stackarn.
Dagen efter när vi vaknade hade jag också fått någon skit, hade så jäkla ont i hela bröstkorgen, kändes som om den skulle sprängas både när jag andades och hostade.

Vi var dock tvugna att åka ut och köpa mat och sånt till Ozzy, var otroligt skönt att få komma ut lite och mamma var snäll och åkte med mig.
Blev sämre framåt kvällen, kunde varken sitta eller ligga. Idag känns det bättre, men har blivit dunderförkyld.. hostar, snorar och har ont i varenda kroppsdel.
Är dock väldigt glad att det bryter ut ordentligt så kanske man blir av med all skit sen.. och så är jag frisk tills vi åker iaf =)

Tyckte dock lite synd om Ozzy igår, han fick inte så mycket som han brukar.. men blev lite pinnkastning här nere på fotbollsplanen och efter det var han trött!

Nu ska jag vila, vila vila =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0