11 april

Ledig idag efter en lång jobbhelg.. är också min enda lediga dag och då måste den ju spenderas på bästa sätt!

Ska väl bege mig ut på en långpromenad med Ozzy snart, like every day =) Sedan ska jag åka och träna, blir ett dubbelpass på gymmet idag bannemej!
Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på, kanske åka ut till klubben och träna Ozzy lite.

Igår bestämde vi oss för att göra om i hallen, så nu längtar jag bara tills vi ska sätta igång. Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar att planera, leta saker och inreda :)
Har redan hittat en ny hatthylla, skoställ.. sedan ska jag köpa ett jätte fin tavellst och ha på vår lilla vägg i hallen. Så jag tror detta kommer att bli superfint. Måste dock bestämma oss för vilken färg vi vill ha i hallen. ME LOVE!!

Måste åka en sväng till Ikea snart också och köpa nya balkongmöbler, behöver lite mindre än dom vi har nu eftersom balkongen är minimal.

Nu ska jag fortsätta kika lite inredning och dricka upp mitt kaffe :)




Ska nog beställa denna dörrmattan samtidigt, den är lite söt :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0