Handlat =)

Så vi drog till Ikea i spöregnet... blev lite handlat, inte massa onödigt som det brukar bli, utan vi höll oss väldigt bra till det vi hade tänkt från början.

Det blev snabbt hem igen och nästan i dörren (okej han bytte om och så först) så vände Jim igen och skulle tillbaka till Göteborg. Han & Anders skulle på rottweilerklubbens möte.. trevlans! Sen så skulle dom träna på deras apell plan där har jag för mig..

Men i vilket fall som helst är byrån redan uppe.. bra kvinna reder sig själv ni vet ;) Jim kommer nog att bli överraskad när han kommer hem, dock inte så förvånad eftersom jag alltid gör sådana saker själv.

Åkte och handlade lite också, var hungrig och tvungen att ha frukost i morgon.. så iaf, så träffade jag på en utanför som var himla snäll..  som sa att jag var såå vacker, vacker som en tavla! Gud vad roligt det är att få höra sånt från folk som bara kommer fram.. ;)


Nu är jag helt slut verkligen.. ska kika lite på tv och sedan nana!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0