8 september

Guud vad underbart det var att få sova ut i morse, dock var jag lika trött när jag vaknade ändå. Hostan håller i sig och det räcker att man varit vaken i 10 min och hostat så är man förbannat trött.


Efter vår dagliga morgonpromenad åkte jag & ozzy upp till mamma.. så nu har jag städat ur golfen ordentligt, dammsugit, dammat och även putsat alla rutor vilket var behövligt!!! Har även tagit bort mitt rosa ludd eftersom det var helt förstört =/ Sedan tvättade jag den ordentligt utanpå och checkade oljan osv.

Har kommit på att det nog är dags att rensa ur min garderob.. nu när jag köpt nytt så får jag inte in något mer. Så jag ska nog ta och gå igenom den någon dag och ge bort sådant jag inte använder. Finns ju alltid någon som vill ha =)

Nu har vi precis käkat lite mat.. flintastek, ris och wook.. mumma. Tänkte vila en stund innan vi ska möta upp Anders och träna vovvarna.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0