7 september

Fortfarande dunder förkyld och hostar snart upp mina lungor. Jäkla skit! Vill bli frisk nu så att jag kan börja träna igen, saknar gymmet nu!

Jobbade morgonpass igår och stendeckade när jag kom hem.. brukar inte kunna sova på dagen annars, men var nog lite trött =/
Skulle träffat Kicki igår, men ingen av oss orkade ta oss någonstans.. så vi umgicks på telefon i stället, pratade i en timme och sedan fortsatte vi tjöta på msn. Det var lika trevligt det =)
Ska träffa henne någon annan dag i veckan iaf.

Idag jobbar jag dubbelpass... det vill säga 7:45-21:15 så jag kommer nog att vara ännu tröttare efter denna dagen, men i morgon är jag ledig då hade jag tänkt att sova ut för första gången på 1½ vecka, förtjänar fasen det =) Sedan får vi se vad dagen har att bjuda på, tänker göra något roligt iaf.. något som gör en glad..!


Hämtade förresten ut min borttappade telefon idag och frågade polisen när dom fick in den.. 30 augusti fick jag till svar. Coolt.. den har legat ute i ett år haha.. dom hade hittat den i några buskar, det mest fascinerande var ändå att minneskortet fungerade.. Tänkt, efter den hårda vintern och allt regn, så fungerade det =P Batteriet fungerade inte lika bra.. det var som en bubbla.. haha




Jag har en liten hemlis.. ni får nog veta tidsnog ;D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0