5 september

Synd att denna helgen tog slut så fort!
Den har verkligen varit givande på många olika sätt och man är alltid glad när man ser framsteg.. speciellt när det gäller STORA framsteg!
Är himla glad att vi fick denna chansen för det har nog aldrig hänt innan.

Är dock helt jäkla slut nu, både i huvud och kropp.. beror väl en del på förkyldningen också kan jag tro. Vi ska strax gå och lägga oss, med ett stort jävla smile på läpparna.
Inte bara för att allt gått så bra, utan också för att jag har världens bästa pojkvän, underbar familj och många fina kompisar!


Skönt att jag är ledig en del i veckan, behöver verkligen det.. har ändå en massa roliga saker att göra, ska bla åka ut till Frida, känns som om jag inte varit där på evigheter =/


Nu ska jag prata färdigt med Jessica ;D

Postat av: Frida

Det har du inte heller! NU måste vi ses! Puss på dig! <3

2010-09-06 @ 09:29:12
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0