28 september

Nu är jag tillbaka, eller njae!
Har verkligen inte orkat blogga då det har varit så himla mycket med precis allt och jag har känt mig fruktansvärt nere.. osv! Skitsamma, men det blev inte bättre när folk tjööötar så förbannat på en om sitt. Inte det att jag inte bryr mig, men vet dom att man mår dåligt behöver dom inte tjata så förbannat.

Såg iaf till att jag hade fullt upp igår, för att inte gå under eller liknande.
Var ute på promenix såklart.. lekte och busade med Ozzy. Fixade mig och lagade lite mat, åkte upp till mami och tvättade sängkläder.. sedan drog jag och älskling till knalleland och inhandlade lite nytt! Släppte Ozzy och lekte med honom borta på en plan.. storhandling, åter upp till mami för att hämta sängkläderna.
JAA.. kan bara säga att jag hade magkatarr sen.. stress, stress.

Det positiva i all stress är ändå att jag är nöjd med mina inköp.. dessutom kom kicki upp till mamma och tog en cigg med mig. Så dagen var ju inte negativ ;)

Idag skulle ja gjort massor av saker, men har ingen energi. Har precis lagat kräftsoppa.. Mumms! Ska iväg och träna Ozzy nere på elfsborg sen.. borde städa och fixa.. men orkar jag? går nog och lägger mig i sängen istället!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0