18 september

Igår firade jag och jim vår 2 års dag, och 1 åriga förlovningsdag.
Hade en helt fantastisk kväll, vi var ute och käkade god mat, pratade och sedan blev det vidare hem för mys med ostbricka. Älsklingen låg och kliade mig på ryggen till hela filmen. Efter blev det ännu mer mys ;)

Fick också underbart fina rosor i olika färger... och ja, klantig som jag är skulle jag ställa in rosorna på bordet i vardagsrummet (till detta hör att vi har kompostgaller stående till ingången i vardagsrummet)
Jag börjar iaf gå mot vardagsrummet, helt uppe i mina fina blommor jag har fått.. klampar rakt fram, känner att någon välter, att det gör ont och att jag trampar över något och får ännu mer ont! FAN, kompostgallret stod ju där. Börjar asgarva åt mig själv och frågar Jim vad i helvete han i varnade mig för =P Min vanliga klumpighet det där.


Idag har vi tagit en slappis dag och bara gjort det vi har känt för. Åkte till knalleland där det blev inhandlat en ny (och tjock) vinterjacka. Skit snygg och så slipper man tänka på det sen!
Drog vidare upp till mamma & pappa där Pernilla, Helen, Robert och barnen var. Mamma bjöd på mat och fika. Alltid mysigt att vara med familjen, dock saknades brorsan!
Ozzy var fantastiskt duktig med William idag (syrrans pojk på 10 månader) han pussade på honom och var jätte försiktig, inte ens när William drog honom i morrhåren och petade vid hans ögon brydde han sig!

Efter några timmar var det bara hem och byta om till regnkläder och bege sig ut i skogen med Ozzy, det är ju supermysigt att vandra rätt ut i skogen. Har aldrig gillat det innan.

Nu har vi rensat papper och grejer och flyttat över saker i den nya byrån, nu ska vi bara fixa resten så är det snart klart. Fick igår korten jag har framkallat också! =)
Och tack mamma för den fina mattan, det blev perfekt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0