16 september

Jesus vilken morgon det har varit idag, Jim ringde strax efter 7 och sa att han fått punktering på vägen till jobbet. JIPPI tänkte jag, hur fasen gör vi nu.. han brukar ju åka hem på lunchen och gå ut med Ozzy, sedan ta med honom till jobbet och ha honom i bilen.

Skit.. så jag ringde till min kära far och pratade med honom.. (ska ju bara tillägga att vårt reservhjul ligger under Ozzys bur och det tar ett tag att få ut och in den).. men som räddaren i nöden fixade han ett annat reservhjul på jobbet och åkte med en gång ner till Jims jobb.
Så jag mötte honom där klockan 8, var ju bara att slänga på sig kläder och släpa upp Ozzy ur sängen.

Vi hade fått en skruv i däcket, så antagligen slipper vi köpa ett nytt, pappa skulle lämna in det hos ngn han kände och se om det bara går att laga :)

Hur som var det skönt att det löste sig. Och vilken tur att man har världens bästa pappa <3


Resten av dagen hitills har varit riktigt bra, ni vet annars brukar det kännas som att allt går emot en resten av dagen också. Men icke! Peppar, peppar.

Jobbar iaf till 20:45, sedan ska vi nog försöka greja iordning lite till i extra rummet.

Förresten så hämtade jag ut min skylt jag beställt idag, super fin var den och den kommer att stå på den nya byrån och pryda den så fint så!




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0