12 september

Igår efter en lång arbetsdag var jag glad över att få komma hem till mina pojkar.. ännu gladare blev jag när jag kom hem!

I lägenheten är det tända ljus överallt, på bordet står smörgåstårta och en massa götta! VILKEN älskling jag har. Det blev verkligen mys.. kikade på film och älsklingen låg som vanligt och kliade mig på ryggen. Underbar lördagskväll.. inte många som har sådana killar ;)

Började sent idag så jag fick lite sovmorgon.. härligt att få ligga kvar och kramas en stund innan man går upp och sedan käka frukost ihop. Det är lyx det ;)
Nu har jag iaf bara 2 timmar kvar att jobba, sedan är jag ledig 1 dag.. bättre än inget ;)


Har hittat en del saker jag vill ha.. som är behövliga. Speciellt en tjock vinterjacka. Kanske får bli en sväng till Knalleland i morgon och kika lite och köpa om man har tur!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0