Nu är lusten tillbaka!

Har haft en brejk från bloggandet, har inte allas haft lusten och såå mycket annat har det varit och göra. En hund tar upp mycket tid.. på ett positivt sätt :)

Men nu är jag tillbaka, hur länge får vi se. Det mesta bloggandet kommer antagligen att bli om min träning och Ozzy, det jag lägger ganska mycket tid på just nu. Träning för min egna del och träningen med Ozzy.

Är med på en jätte bra sida på internet där man kan lära sig allt om kost och motion. Och om mycket man för fel. T.ex. att man måste kombinera kondition med styrka för att få den ultimata träningen. Alltså om man kanske t.ex. vill gå ner i vikt, bli slankare.. eller framför allt MÅ BÄTTRE, så ska man både träna sin kondition, men även sin styra, kanske i form av stryketräning. Annars får man inte ut allt av träningen.

Var även på hundkursen med Ozzy idag. Känns så bra, vi fick så himla mycket beröm. Ledaren där har själv en rottis och kan ooootroligt mycket. Han tyckte verkligen att Ozzy var en jätte trevlig, snäll och fin hund. Vi ska träna mycket nu på att få bort vakten från honom.
fick även mycket andra bra tips och råd på hur man "uppfostrar" på rätt sätt. Man märkte att man har gjort en himla massa fel. Och man vet ju att många gör dom felen. Men med en rottis är det extra viktigt. Man får t.ex. aldrig väcka kamplusten i dom.

MEN allting känns mycket lättare och ljusare nu. Och mer tips och råd kommer vi nog att få :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0