30 juni

Första lediga dagen avklarad... skulle åkt till Varberg idag för lite sol&bad. Men vädret ville inte riktigt vara på vår sida. Så istället tog jag en långpromenad och åkte sedan ner till Sabina för lite kaffe och tjöt :) Skönt att kunna vara borta, men ändå känna sig hemma och koppla av.

När bebbon hade slutat jobbet drog vi och köpte ny dammsugare, det måste vara första gången vi har bråkat om vem som ska dammsuga. Den var iaf helt sjukt bra, tar ungefär hälften av tiden nu!

Vi bestämde oss sedan för att hitta på något, så vi gjorde en picknick korg och begav oss ut. Härligt.. massa mys och Ozzy fick springa löst.. han älskar det :)

Sedan gick vi en sväng och än en gång förvånade mammas bebis.. han har blivit sjukt duktig på att gå fot utan koppel, lyssnar exemplariskt. Mammas kille <3

Blev åter lite mys här hemma framför Tv:n.

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, min Jim är den bästa som finns!




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0