15 juni

Hunnit med en hel del idag.. först jobb 7:45-14:45, sedan besök hos tandläkaren, som för övrigt gick super, inget fel på mina tänder inte :)

Sen har jag umgåts med min Kicki, saknat henne massor. Drack kaffe, tjöta skit, kollade resor och sedan drog hon med mig till knalleland för hon behövde nya jeans.. men blev inga. Istället visade jag henne min "goa" stil.. leggins och lång linne.. så det blev både leggins och 4 långa linnen :)
Hon och Freddy ska åka utomlands i augusti.. dom skulle boka resan nu, är INTE alls avis, ne absolut inte. Tur för henne att jag ska åka i november.. annars hade hon fått packa med mig i sin väska.

Nu ska vi träna Ozzy.. och så blir det nog en långpromenad.. ahh just det, laga lite käk också.

Postat av: Kicki

Haha du är bäst darling ;)

2010-06-17 @ 11:23:21
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0