23 december

Vad skönt det är med sådana här dagar, mycket energi = mycket gjort.

Klev ur sängen klockan 7 imorse, betalade alla räkningar och drack lite kaffe. Sedan tänkte jag att det var lika bra att hoppa in i duschen.. och jag fick sån jävla energi att jag städade badrummet också.. så klockan 9 hade jag redan fått massa gjort.

Var sedan dags att släpa upp Ozzy ur sängen (jävlar vilken sjusovare) och bege sig ut på promenix.. lekte och tränade gjorde vi också. Han slocknade igen när vi kom in =)
Åkte vidare till naprapaten, det var sista gången där.. MEN jäklar det har verkligen gjort susen, mår mycket bättre, ingen värk i ryggen och ingen värk i knäna! Han sa att jag kommer må som en drottning om några veckor ;)

Ja, så när jag kom hem var det bara till att börja städa, skruvade ner hyllorna i köket osv.. NU är det SÅ rent här hemma så., längtar tills vi ska hämta bordet nu, i eftermiddag kommer köket vara sjukt fint! Får ta lite kort och visa!

Göra sig iordning om en stund och bege sig.. ikväll kommer vi ha uppersittarkväll här.

Och i morgon är det ju juuulafton. Underbar dag, inte för julklappar.. mest för att få umgås med familj och släkt. Enligt mig det mysigaste som finns :)


GOD JUL på er!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0