22 december

Igår var ännu en fullspäckad dag.. jobb, fixa mat, åka hem till mamma och göra julskinka =)
När jag var hos min mamma så ringde min morbror.. han jobbar på ett lager för märkeskläder, så hade dom beiga skinnjackor som dom inte kunde sälja.. så då frågade han och jag ville kika ner och testa en. Och det gjorde jag.. JÄLVAR vad snygg den var! Kan garantera att ingen annan kommer att ha en likadan och det är ju greeat!

Men i allafall, jag blev lite nyfiken på märket, eftersom jag aldrig hört det innan "Rutzou".. blev GANSKA chockad när jag hittade dom kan jag lova! Priserna på deras jackor låg allt mellan 4000-8000. Inte ofta man äger ett plagg för så mycket pengar =P


Idag fick jag gå upp tidigt, dom ska komma hit och installera någon box.. "mellan 7-16" stod det på lappen. TACK FÖR DEN! Dom har fortfarande inte kommit.. Ozzy är sömntuta och ligger fortfarande och snarkar, får nog släpa upp honom så att vi kan gå ut på promenad. Direkt efter drar jag och tränar..
I eftermiddag blir det nog stallet och så ska jag färga Jims hår.. fullt upp hela tiden.


Fick även lite tråkiga besked igår, mormor ligger på sjukhuset IGEN =/ Denna gången hade hon trillat och brutit lårbenshalsen på 3 ställen. Stackars lilla mormor =(


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0