22 oktober

Har verkligen haft fullt upp. Igår efter jobbet åkte jag och mamma till knalleland och köpte presenter. Sen blev det bara en snabb sväng hem, sätta på kaffe.. Jag, Jim och Ozzy gick sen upp till lekplatsen och mötte Jessica, Jessica, Lanja och lilla Wille en sväng... vi fikade och hundarna busade. Och direkt efter var det valpkurs :)

Idag har det också varit massa jobb, stannade till och med kvar lite extra. Nu är det slapp.. älsklingen ligger och sover. Men om en stund ska vi ut och gå 5 km med Jessica, Lanja, Wille och Kenzo :) Här ligger vi i bannemej!


EKOOOOOO... *tomt* jag saknar alla kompisar nu! Orkar inte vara någon som folk bara är kompis med i perioder, då kan det lika gärna kvitta!!

Postat av: Kicki

Hoppas verkligen inte du menar mig :O Men nu är ja ledig i helgen <3 Leka då?

2009-10-22 @ 22:21:29
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

Men hjärtat då, du är min vän alltid :)

2009-10-22 @ 23:06:52
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0