19 oktober

Ja herregud. Just nu är det verkligen fullt upp känns det som och jag hinner inte med att göra allt jag egentligen vill. Så många jag vill träffa, umågs med och bara tjöta skit. Men tiden finns inte.. ge mig mer tid?! :)

Jobbat över idag pga att en var sjuk och så blir det även i morgon. Sen på onsdag är det jobb, köpa presenter och valpkurs.. PUH känns som varenda sekund är bokad liksom.
Men det är väl så ibland.. tro absolut inte att jag har glömt av er bara. Ni finns i mitt hjärta varje dag!


Postat av: Kicki

Man behöver inte höras eller ses varje dag, huvudsaken är att man vet att man finns i den andras liv <3

2009-10-20 @ 16:16:03
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0