13 oktober

Hellu!

Jäkla skit......mage! Hade ont 4 dagar förra veckan. Fick ont senast i lördags igen och då hade jag bara ätit sallad. Aja, var på vårdcentralen i måndags.. dom sa antingen gallsten eller livmoderinflamtaion!!!! Trevligt. Får väl se.

Ledig iaf.. har varit duktig och städat lägenheten. Tänkte åkt ut till Frida i förmiddags, men vi har ringt om varandra hela dagen, så sen var det försent =P haha så typiskt. Får se om man kan åka ut i eftermiddagen sen istället :)

I morgon blir det Gbg, först en sväng till Ikea?! Och sen ska jag och mamma till systeryster och hälsa på. Trevligt, träffar ju tyvärr inte dom så ofta längre.

Men nu ska jag äta, ta på mig lite kläder.. sen möta älskling och ut och busa med Ozzy :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0