9 maj

Heeeelg. Kan ni ju säkert tycka är skönt, men icke för mig.. jag jobbar heeela helgen =( Bläsch!

Veckan har varit ganska lugn, men ändå haft massor att göra. Kalas osv. Har även tränat.. en dag på gymmet. Och nu två dagar i rad har jag varit ute och gått med två jobbarkompisar i 2 timmar. Härligt.. vi har även planerat att ta samma runda i morgon. Nu har det satts igång på riktigt igen. Låg lite lågt med träningen ett tag pga tidsbrist. Men nu när jag har lite mer tid över är det bara att köra. Gå ut och promenera är verkligen härligt!

Igår var vi på "big comedy" med älsklingens familj. Haha det var verkligen roligt. Helgrymt. Efter åkte vi till Spice´n Rice och köpte med oss mat hem till hans föräldrar. Satt där.. käkade och tjötade skit. Hade ännu en underbar kväll. Dom är så härliga!

Ja, så nu i helgen blir det tyvärr inte mycket mer än jobb :( Men sånt man får ta. Är ledig i en dag, sen jobba.. och på onsdag åker vi till falkenberg med jobbet.. "utvecklingsdag" ..  vi var ju där i höstas och då hade vi verkligen såå roligt. Får hoppas att det blir lika lyckat i år =) Antagligen blir det gekås på vägen hem också ;)

Ne, nu jäklar är klockan 20:12.. och jag slutar om en timme.. wiihooo =D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0