4 maj

Tyckte det var dags att uppdatera =)

Den sista tiden har det inte hänt så mkt speciellt, har mest jobbat och varit med Kicki.

Förra helgen var det toarpkampen, riktigt roligt. Började dricka redan klockan 7:30 på morgonen. Tipspromenad, stationer.. minst 100 "drickapauser" och en jäääävla massa skratt. 18:00 på kvällen var vi i mål, en mil och 10 timmar senare. Det var en helt oförglömlig dag! Nästa år kör vi igen!

Denna helgen blev det 50års kalas hos Jims föräldrar, smörgåstårta, öl, vin.. och väldigt trevligt sällskap. Sedan blev en en sväng hem till oss, lite mer "förfest" och sedan utgång. Klockrent! På dagen blev det lite shopping.. åkte ut till Visko på dagen, dock hade dom stäng 10 minuter innan vi kom dit, haha. Men vi drog och käkade och så istället. Har alltid så grymt roligt med min älskling =)

Igår var det mest slapp, en sväng upp till Sjöbo och hämta min bil, lite mer smörgåstårta.. på kvällen kom Tidan och hans tjej. Så åkte vi och hyrde film.. "amusement" om jag inte minns fel. Skum film det där.. men det var himla trevligt!

Idag har jag varit på utvecklingssamtal, gick toppen. Har även varit duktig och tvättat bilen, den var verkligen full av pollen.. dock började det regna lite när jag tvättade den =P Men men, den blev såå ren och fin.

Ska till jobbet om en stund. Får väl fixa lite här hemma innan.

Postat av: Kicki

Vi måste leka snart! Saknar dig <3

2009-05-05 @ 17:58:53
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0