29 maj

Wihoo tiden går fort, lönen har äntligen kommit och det är väl inte helt fel? =D

Igår hade Kicki bal, så jag och Veronica var nere och kikade på den, sedan drog vi och käkade.. tjötade massa skit. Det är såå trevligt! Och min Kicki såg ut som en prinsessa, men kanske är för att hon är en!? =D

Idag har jag varit hos frissan, färgade min utväxt och klippte mig lite, folk säger att det syns och det är väl positivt!
Väntar på att älsklingen ska komma hem, han har varit och spelat match, han skulle köpa med sig sallad åt mig och jag är dööhungrig nu! Vi var duktiga innan på jobbet och gick ända från knalleland och upp till hulta! De ni ;)

... snart fyller jag år måste jag bara påpeka, då blir det party. Och i juli ska jag få min present av älsklingen. Det kommer bli MASSA mys! Längtar som en tok nu.
Dock har jag inte kommit på en enda sak som jag kan önska mig ännu, förslag?

Ne nu ska jag slappa, sen sova.. har ett 12,5 timmars pass framför mig i morgon =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0