17 maj

Today is our day!

8 månader med älsklingen. Älskar dig enormt, otroligt mycket <3

I onsdags och torsdags var vi på utvecklingsdag nere i Falkenberg med jobbet, det blev verkligen lyckat! Underbart med härliga jobbarkompisar =)

I fredags var jag och Tidan och kikade när GIF spelade match, älsklingen var duktig och gjorde ett mål till och med.. och självklart så vann dom.. med 5-0 =D

Igår var vi i Göteborg hos systeryster eftersom hon har fyllt år och jag jobbade förra helgen när hon hade kalas. Det var himla trevligt, träffas inte så ofta längre, men det ska bli oftare =) Var hemma runt 10 tiden. Kikade en film.. sedan somnade vi.
Jobbar idag, har bytt.. så det var till att gå upp vid 7 imorse =/ BLÄ PÅ DET.
Men jag är ju ledig nästa helg istället ;) det är skönt.

Måste även nämna.. 3 år och 6 månader igår, min Kicki är bääst <3

Jobbar ända till 20 ikväll, sen blir det hem och mysa med min älskling!

Postat av: Kicki

You & me forever and ever <3

2009-05-18 @ 00:12:22
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0