24 juni

Myyycket har hänt sen sist jag skrev.

Midsommar måste bara nämnas, det var nämligen den bästa midsommaren jag någonsin haft. Helt underbart, var uppe hos mamma och pappa och käkade, sen drog jag Eric och Jim ner till Varberg. Grillade i Jims mammas och pappas stuga, sen drog vi till träslövsläge där Emma, Elias, Johan och massa andra var. Riktigt skoj, vidare in till stan en sväng, satt vid fästningen och dampade loss.. =D Orkar inte berätta allt, men hade sjukt skoj.

Midsommardagen blev rätt lugn, mådde inte så bra och var inte speciellt glad. Men skit i det.. Eric kom hit en sväng, han och Jim satt och spelade. Jag halvsov. Senare framåt kvällen grillade vi med Veronica och Daniel :)

Söndag och måndag har mest varit jobb.

Igår hade jag fullt upp hela dagen, jobb.. läkarbesök m.m. Dom konstaterade att jag är helt uppstressad och antagligen har fått panikångest attaker pga stressen. KUL! 21 år och sönderstressad.
Men nu har jag iaf insett att jag ska sluta bry mig så mycket som jag har gjort innan, sluta känna press på att alla andra måste vara glada och tillfreds. NU ska jag börja tänka på mig själv. Dom som finns kvar är äkta, dom som försvinner skiter jag i.

Idag har det varit underbart väder, varit hos en mycket god vän och solat, grillat och bara varit :) Sen blev det även en sväng upp till mamma&pappa, lämna bilen eftersom Claes och pappa skulle fixa den idag :) Så snälla så!
Efter det blev det 5 kilometarn på kransmossen med Jessica, hon är verkligen underbar. Skönt att prata av sig lite (mycket) med någon som förstår :)


Nu blir det sängen, ska upp tidigt i morgon, ut och gå.. sedan sola =D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0