1 juni

Fattar ni, redan 1 juni? :S Om 10 dagar (med idag) fyller jag år ;) haha, vill inte fylla år ;D


Helgen har delvis bestått av jobb, iaf i lördags. När jag hade slutat drog jag direkt och träffade min Kicki <3 Kaffe, glass och cigg utanför donken.. och en jäkla massa tjöööööt ;D
Det var trevligt, mer än trevligt.. som vanligt. Sen skulle jag hämta Jim efter sin personalfest.. och så blev det att man fick köra Tidan fram och tillbaka till stan eftersom han hade glömt sitt strykjärn på =P
Sedan träffade vi Veronica och Daniel och tjötade lite skit en stund.

Igår blev det mest lugnt, åkte upp till Jims mamma och pappa och solade några timmar. Sedan upp till Freddan och kollade på deras nybygda pool =D Härligt det såg ut.
Eftersom det var morsdag blev det sedan upp till mamma och pappa där även syster och Claes var. Lite fixande, käk och fika. Sedan hem och plocka ner allting i vardagsrummet och köket eftersom dom ska måla och tapetsera idag. Som tur var fick vi hjälp av Tidan, hade inte gått annars.
När vi var färdiga åkte jag, Jim, Tidan och hans tjej ut till transås och tog ett kvällsdopp.. även årets första dopp. Var inte så jäkla kallt som man hade trott att det skulle vara =D

Nu sitter man på jobbet igen, skönt att jobba dag. Dom kom imorse och skulle hämta nyckeln så att dom kom in sen, smart som jag är lämnar jag min nyckel. Och tänkte inte alls på hur jag skulle komma in i lägenheten efter jobbet =P haha smart.

Ne nu får det vara slut tjatat =D

Postat av: Kicki

Wiie hoppas de blev fint hemma hos er nu <3

2009-06-01 @ 17:34:59
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0