9 juli

Har varit ganska seg på att skriva, men jag har helt enkelt bättre saker för mig :)

Helgen i Stockholm var i vilket fall som helst den mest underbara jag har varit med om. FInns inget som kan slå den, Jim är inte bara min pojkvänn utan även min bästa kompis. Han vet vad "bästa kompis" innebär och det är inte många som vet har jag märkt. Han skulle aldrig skita i mig eller sluta höra av sig bara sådär.. han skulle heller aldrig skita i mig när han hittade någon annan att umgås med.. det gör honom till min bästa kompis. Dessutom kan vi prata om allt och han bryr sig verkligen! I love my boy <3

Klart att man vill ha kompisar också, men ofta.. väldigt många gånger så undrar man vad fan man har dom till, det är så tröttsamt att ha vissa kompisar i perioder.. den man tror är ens bästa vän, visar sig inte vara det.. helt plötsligt är man bortglömd.. SKUMT!

Jaja, jag har iaf börjat bli väldigt duktig, varit ute och gått minst 5 km varje dag nu och snart är det dags att köpa nytt träningskort också =D Jäävlar vad fort man ser skillnad då! =) woohoo..


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0