31 juli

God moooorgon :)

Igår i princip hela dagen var jag ute hos Frida och lekte med henne och Philip, väärldens busunge. Men så söt så. Drack en himla massa kaffe och tjötade en massa skit om allt och ingenting ;D Fixade och donade.. det är alltid lika trevligt. Man känner att man kan ses utan några som helst krav på sig, om ni förstår.. inget "men ååh vad ska vi göra då" och det är härligt.

Sen åkte hon med mig in till stan för hon skulle jobba och jag skulle hem och fixa mig..

Så iallafall, vid 8 tiden efter att ha hämtat Josef var vi äntligen uppe hos Totte där förfesten skulle hållas, kom en massa himla trevliga människor.. Var där till ca, 23:30.. sen drog vi vidare till stan för att sätta oss på Lilla Torget och ta en öl.. eller två. Ett himla underbart gäng måste jag säga.. jag, Jim, Totte, Danijela, Petra, Josef, Simon och hans kompis. . men vårt bord förökade sig hela tiden och folk rullade in, bla. Emma och Elias.. vilket jag blev himla glad över ;D

Sen blev det iaf Tonic en snabb sväng, sedan GICK vi hem och nanade kudden :)

Idag ska jag slappa tills min bebbe kommer hem, sen upp till mamma och pappa & fixa med tvätt, hälsa på Sabina en sväng innan jag åker.. så att jag inte saknar ihjäl henne ;D Sen ja, packa och lite myskväll med min älskade?

Tack för igår, underbara människor!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0