3 juli

Jag har haft ett par riktigt underbara dagar!

i onsdags blev det att gå upp tidigt, åka till mamma och fixa kaffe, hämta upp Bina och sedan drog vi till varberg för att ha en heldag vid havet.
Åkte ut till Getterön, la oss i sanden precis vid havet, wonderful! Solade och badade om vartannat hela dagen. Blev kaffe, massa tjöt, tidningar och sånt :)
Men framåt eftermiddagen kände vi att det brände lite väl i huden, så begav oss in mot staden för att kika, hittade dock inget, så vi drog oss hemåt, käkade..

Var hemma en stund, sedan var det bara att dra vidare med Veronica ut till stallet, var som rena terapin att vara där ute och vilken fin och snäll häst hon hade =)
Men shit, fatta att jag red för första gången på över 10 år, men lite satt kvar.. lite kunde man fortfarande :) Har bestämt att jag ska följa med fler gånger!

Igår var det mest jobb, sen var jag och Jim ute och gick 5 kilometarn, sen hem till mamma och pappa, pappa opererade ju sig igår, tur att det gick bra! =) sen drog vi hem och städade, tyckte det kunde vara skönt nu innan vi åker.

Så om ca 2 timmar kommer mamma och hämtar oss och kör oss till tåget.. heeeela helgen kommer att spenderas i Stockholm, med shopping och mycket mycket mycket mer =)


Postat av: Bina

Hoppas ni får det super duper kul era små turtur duvor! Puss

2009-07-03 @ 12:35:51
URL: http://theponderer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0