23 juli

Mår faktiskt lite bättre idag, hoppas och håller alla tummar på att det fortsätter så!

Igår var jag hos mamma och pappa på förmiddagen, skulle bara stanna en stund men sen kom Claes och då blev det att man stannade längre, tjötade massa om allt och ingenting.. fikade och så! Jag och pappa försökte få Claes att polera min bil, men det gock ju sådär, pappa la till och med polermaskinen brevid honom, men han fattade nog inte allvaret ;) haha..
Men snart är det faktiskt dags att börja fixa till pärlan, polera, fixa och byta lite saker.. sedan kommer den att vara ännu finare :)

Nu är jag på jobbet, jippi =P I eftermiddag kommer syster med familj och hälsar på, ska bli roligt då man inte träffar dom allt för ofta längre... får se, bror med familj kanske kommer också :)

Och Sabina den fjanten går knappt att snacka med, inte igår iaf.. helt okontaktbar, på ett positivt sätt.. eller av en positiv anledning kanske man ska säga.. You go girl!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0