11 juli

igår jobbade jag, ovanligt va?
Sen fick jag köra Jim och Simon hit och dit, glömska pojkar ;) Sen åkte jag upp till Lanja, vi kollade igenom alla hennes smycken, skor och allt hennes smink.. fick lite saker också, hon är för söt! Aldrig träffat någon mer generös! Sen gick vi ut på en promenad, tjötade SÅÅ mycket skit ;)
Sen åkte jag vidare upp till Veronica, drack kaffe.. tjötade, sen fick vi bege oss för att hämta våra fulla pojkvänner, den ena värre än den andre säger jag bara =)

Och idag är älsklingen lite bakfull, haha kan han gött ha ;D

Ikväll blir det iaf lite födelsedags party hemma hos Sabina med trevligt folk, ska bli roligt! Har köpt sjukt snygga kläder att ha på mig.. får lägga upp bild sen!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0