22 december

Har gått och blivit sjuk. Kände mig inte så bra på jobbet igår. hade fruktansvärt ont i halsen. Senare på kvällen tog jag tempen som visade att JAG hade FEBER. JAG?! trodde den gick fel.. har inte haft feber på 10 år eller något.
Jag fick iaf snällt stanna hemma från jobbet idag för att vila och bli frisk. BLÄ! Hatar att vara hemma.

Älskling kom hem med te och honung innan som jag måste dricka. Han är allt bra söt :)

Postat av: Bina

Hej gumsan! =( Jag har också blivit sjuk. Känns jätteroligt så här dagen innan julafton... eller INTE!

Miss You... Lots of Jul löv till er där hemma från Moi and Hugo! Puss

2009-12-23 @ 14:40:22
URL: http://rottina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0