28 september

Hallå!

Nu har jag varit så där dålig på att skriva igen, fy mig.
Men inte roligt att skriva när det inte händer speciellt mycket heller. Är ju mest jobb och sånt där nu!


Helgen har iaf varit väldigt trevlig.

Igår kom systeryster med familj så vi gick runt lite på höstmarknaden och kikade, sedan åkte vi till knalleland och käkade. Sedan blev det att kolla när honey spelade match, dock kom vi precis när han hade blivit skadad, så man fick ju inte se honom spela =/ Men vann gjorde dom iaf. gött det.
Sedan blev det vidare till Ellinor, började fixa oss.. käkade tårta och lite sånt. Sen bussen till Gbg och party =)

Idag har jag inte mått allt för bra, haha. Legat i sängen och degat. Sedan kom Claes hit, så vi satt och tjötade lite skit. Sedan åkte jag upp till Ellinor en sväng och tjötade skit och självklart sa hej till min baby och fick en puss.. eller fler ;)

I morgon blir det jobb tidigt, sedan ska jag och Jim åka till Gekås =) Wiihooo


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0