22 september

Oj det har hänt mkt sedan jag skrev sist.
Orkar inte räkna upp allt.. och jag vet att jag är urusel på att skriva.

Har iaf varit i Gbg hos min syster. Var där med Tessan. Var även inne i Gbg och gick på rekryteringsmässa.. får väl se vad som händer.

Annars har jag väl mest varit hos Jim.. och lekt lite med Ellinor =) Händer inte så mkt nu, har jobbat hela helgen.

Nu är jag hos baby och ska kolla film.. var med Kicki en stund innan faktiskt, var roligt att träffas igen! Måste göras snart igen.

Imorn åker jag till min syster i Gbg och blir borta tills på torsdag. Helgen blir det party i Gbg.

Lovar att försöka uppdatera lite oftare.


17/9-2008.. min baby <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0