13 september

woohoo!
Idag är det ju sol ute, helt otroligt.. trodde inte att detta var möjligt =D haha..

Har varit duktig idag, var ute och gick imorse, sedan blev det en dusch och så fastnade jag här. Har suttit och tjötat med min syster på msn, videosamtal.. kul faktiskt =)
Strax ska jag ta och göra mig iordning lite, sedan kommer min bror, hans fru och alla barnen hit, då blir det lite lunch och massa bus!

Funderar på om man ska fixa sig lite inför kvällen faktiskt, eftersom jag och Ellinor ska ner till stan och sedan på fotboll.. och efter det är ju klockan rätt mycket. Hmm, får se. Ellinor kommer ju hit sedan så vi får väl kolla då =P
Ska ha på mig mitt nya linne idag, hmm det är nästan som en klänning fast den är ganska kort, funderar på om man bara ska ha svarta strumpbyxor till.. men då kanske man visar röven när man böjer sig?! PROBLEM!

Idag ska jag iaf köpa min jääävligt fräscha höstjacka =D

Ne fan dags att lägga ölen på kylning.

So long fuckers


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0