Tråkiga söndag

Ja, då var man hemkommen från jobbet.. bestämde mig för att jobba över, så jag jobbade från 8.30 - 20.00.. och så är det ju storhelgstillägg .. så sammanlagt igår och idag har jag tjänat 3400.. inte dåligt på två dagar, gud vad man känner sig duktig nu =) haha.. så jäkla skönt att man är ledig ända tills på fredag.. dessvärre finns det väl inte allt för mycket att hitta på.. men men det löser sig.

Nu tänkte jag strax laga lite mat, älsklingen ska bara bestämma sig vad han vill ha.. jag är sugen på flööt.. men det har jag inga pengar till =/ haha..
JÖSSES, älsklingen frågade innan om vi skulle kolla på film. trodde han hade slagit i huvudet.. men gud så glad jag blev att han frågade =) Nu är min dag gjord. (hoppas det blir av också bara)

Hmm ja jag hade inte så mycket intressant att skriva just nu, är dödstrött!

xo, xo / Jenny

Postat av: Marie , Williams Mamma!

Jag hatar oxå tåg , men det går fortare än att åka bussen , jag ska åka till borås till Frida :)

2008-03-23 @ 21:46:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Jennifer

hahah nej precis, jo då här har har jag vart ett tag fungerar jättebra hehe.

2008-03-24 @ 10:19:37

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0