Kvällen 28 mars

Jobbade ända till 23 ikväll, efter det åkte jag och träffade lilla Tessan, köpte kaffe och satt och tjötade skit i någon timme, sedan åkte vi ut till kyrkogården och skulle kolla.. haha jag skulle kolla på en grav så ropar Tessan "akta den är ny" och fan vad rädd jag blev, sjönk ner i leran.. det var faktiskt hemskt, hemskare än vad det låter.. ska aldrig mer åka till en kyrkogård när det är kolsvart ute =P
Sedan tjötade vi ännu mer skit, sedan åkte vi hem. Så nu (precis som vanligt) sitter jag här, klockan är 02:27.. kollar på fråga Olle.. funderar på om jag ska duscha eller om jag ska sova.. vettefan vad jag orkar =P

Imorn, ja vad fan händer? Har inga pengar till att gå på krogen, måste ha pengar till mat och shit.. har inte handlat ännu! Hmm och det blir ju tyvärr ingen fest här hemma heller.

Ne jag ska fan duscha och sedan sova, måste orka upp i hyffsad tid imorn!

Åhh jag vill att älsklingen ska komma hem nu =(

xo, xo / Jenny


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0