26 mars

Whey bara en dag kvar till löning =)

Idag är jag verkligen helt död, känns som om någon kört över mig. Vet inte riktigt vad det är. Imorse ringde dom iaf från mitt ena jobb och frågade om jag kan jobba imorn, och jajjemän klart jag kan det!
Ett 11 timmars pass, underbart! Blir ju pengar =)
Tio minuter efter ringer mitt andra jobb och frågar om jag kan jobba där, men det kunde jag ju icke då =(

Trodde att jag skulle vara ledig jätte mycket denna veckan, men istället så har jag fått jobba varenda dag, det tackar man absolut inte nej till.
Är ju ledig hela helgen sen! Men vad händer till helgen då? Just nu har jag ingen aning alls =/
Jag är party sugen!


Nu är det snart dags att ge sig iväg till jobbet, ska bara fixa lite här hemma först =)

xo, xo / Jenny


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0