20 mars

Grattis Joakim på namnsdagen =)

Ja inte fan har den här förkyldningen blivit bättre, utan på tok mycket sämre, är hur snuvig och hostig som helst. När jag ringde till jobbet innan och sa att det inte var säkert att jag kunde jobba på lördag fick jag svaret "Du låter inte speciellt sjuk".. nehe tack för den, kul att höra när man mår skit! Men han tyckte väl att eftersom jag inte har någon feber så kan jag jobba ändå.. men jag vill ju helst inte smitta andra!

Så idag blir det iaf bara att ta det lugnt, ligga hemma och ta igen sig. Blir säkerligen en hel del sex and the city ikväll.

Nu väntar jag iaf på att älsklingen ska komma hem med lite mat så att man kan äta, orkade inte laga något idag.

Vad ska ni hitta på?

xo, xo / Jenny

Postat av: Marie , Williams Mamma!

Fin Blogg :)

2008-03-20 @ 19:22:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0