14 mars

Ja, då var det dags för jobb igen. Ska strax kila iväg... och som vanligt så känner jag verkligen INTE för att gå till jobbet, men förhoppningsvis så kommer dagen att gå relativt fort.
Ikväll ska jag antingen träffa Tessan&Ellinor eller så ska jag till Maliss, vet inte riktigt hur det blir ännu, får väl ringa folket och kolla upp detta =)

Ååh, jag vill ligga kvar i sängen med älsklingen, han var så gullig imorse när han kom och la sig! Baaah,

Men jag får väl gå så att jag inte kommer försent.

Vad ska ni göra idag? ;) (inte för att ni brukar svara, men kan allltid göra ett till försök)


xo, xo /Jenny

Postat av: Helen

Vi ska bara vara hemma & ta de lugnt... Madeleine ska få gunga idag igen för hon tycker de e roligt. Kram

2008-03-14 @ 11:01:02
Postat av: Issah a la bella

Jag ska fixa i min nya lägenhet sen ha lite folk över. Pimpla lite öl o bara ha det gött. Puss

2008-03-14 @ 11:58:29
Postat av: Frida

Oh, tack tack :D

2008-03-14 @ 16:11:48
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Christopher

Kålpudding är underbart :) Skall göra det snart ;) Fast idag blir det nog potatismos med torsk gratinerad med pesto *mmm* :) Gör ni då?

2008-03-15 @ 10:17:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0