12 mars

Jag funderar på att skaffa lösenord till min blogg, så att bara de närmsta kan läsa. Och så hade jag tänkt att börja skriva lite mer personliga saker isf, mer om känslor osv.
 Vad tycker ni?

Dagen idag har bestått av jobb, vilket faktiskt var ganska trevligt. Dagen gick fort och jag har mest slöat på jobbet, fanns inte så värst mycket att göra. Efter jobbet åkte jag hem till mamma&pappa för att hämta min byrå som min snälla mamma har målat åt mig, den blev riktigt fin!
Så nu tänkte jag att jag ska skruva i lite knoppar och ställa den på plats.

Ikväll, ja vad händer då?

xo, xo  /Jenny

Postat av: Frida

Haha, japp. Dom kommer vara med, Philip och jag var med på bild också :D Titta det på www.bt.se :D Puss

2008-03-12 @ 18:54:29
URL: http://mammafrida.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0