Min älskling har ett hjärta av snö

Då var det tidag, igen.
Fan nu måste det hända något roligt snart, annars kommer jag väl somna gåendes eller ngt.
Fast det är ändå skönt att vara ledig några dagar i veckan, man får mycket tid över till annat. Då det finns något att göra.
Jobba imorn iaf, får väl se hur det blir.. förmodligen lugnt.. ska iaf träffa Therese och Maliss efter och leka lite med dom.

"I'm no different from you, you like to drink all night too I'm just getting drunker that's all"

Takida i Gislaved den 10 november.. JAG VILL DIT!!!!
Snälla någon, säg att du följer med mig ;)

image3

Nej om man kanske skulle gå och göra något vettigt, aah.. haha vad man nu kan räkna som vettigt =P


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0