Livet

Jag förstår inte, vad fan ska man med livet till egentligen?
Hela livet verkar gå ut på att äta, sova, jobba och städa.. ibland är man med kompisar, ibland super man till det.. men vad mer?

Börjar bli less på detta, nu får det fanimej ta och hända något snart, jag har faktiskt ett stort ljus i mitt liv, Joakim.
Kanske låter konstigt, ni tycker säkert att jag är en toffel, men wtf.. tyck det då. Han är ändå den mest underbara, och inte fan sviker han som dom flesta andra gör..
"Att älska någon är att längta, hoppas, önska, gräla, gråta, skratta.... Och vara oerhört lycklig"

Men ändå, det måste hända något.. det känns som om alla andra åker utomlands, förlovar sig.. m.m. men jag står och stampar på ett och samma ställe hela tiden =/

Osså det här med att börja träna, haha.. jag är väl latmaskarnas latmask, men om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.. jag lovar :D

"En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg"

Ne fan, god natt!

Postat av: rosacecilia

det var bra citat. :)

2007-10-15 @ 00:14:13
URL: http://rosadocecilia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0