=(

Idag är verkligen ingen bra dag alls.
Jag känner mig mer ensam än på väldigt länge..

Jag saknar, saknar, saknar dig... vet inte vad jag ska säga, jag vet ju att det var lika bra, det hade aldrig gått. Men ändå, kommer alltid älska dig.

Hur ska jag kunna eller orka jobba? Mina tankar är på helt andra ställen just nu och jag behöver annat att tänka på, men ingenting verkar hjälpa..

det värsta är... det känns som om vi glider ifrån varandra.. bara mer och mer hela tiden, det är verkligen det sista jag vill! Jag klarar mig inte utan dig, FÖRSTÅ!!!

Vart tar alla vägen, varför försvinner alla ifrån mig hela tiden?

jag vill inte mer =(


Joakim och alla underbara kompisar, ni är allt <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0