Wööörk

Jag vill ha en såndära liten kattunge =/ buhuu..

Dagen började med fixning, sedan till stan för att möta Tessan, en kaffe senare var man lite piggare =) Sedan kom även Ellinor, Angela och till sist Emma ;) Gick på stan och checkade olika saker, hittade en sminkväska, full med smink som jag vill ha, kanske kan önska sig i julklapp? ;)
Kollade dop-present till lilla Madeleine också, gud vad mycket fina saker vi hittade, men tyvärr så kan vi ju inte köpa allihop :)
Efter detta så åkte jag och Emma upp till jobbet, en mycket trevlig jobbkväll, men mycket flummande vill jag lova =) hehe.. blev trött efter allt skrattande och nu har jag ont i magen =P

Just det, på vägen hem köpte jag MASSA apelsiner... och Emma köpte 8 liter kattströ, haha! (BTW, mamma körde hem oss, hon är bäst!)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0