Shopping...

... nästan iaf, har varit i stan med Tessan, Eric och Sandra idag.. Eric drog iofs rätt fort för han skulle till jobbet och Sandra skulle hem och lämna hunden, så sedan var det bara jag och Tessan kvar...
Öppnade ett sparkonto åt lilltjejen i dop-present och sedan så köpte jag och Tessan varsin liten sak till, men kan ju inte skriva det här.. man vet aldrig om syrran e inne och läser =)
Kollat på lite andra saker också, fick lite idéer.. =) Drack kaffe gjorde vi också, det är givet!

Grattis mamma!, hon fick nytt jobb idag, det hon hade sökt och så gärna ville ha, så nu kanske vi ses på jobbet ibland.. =)

Nu har jag och älsklingen käkat pizza, flöthögar som vi är =) Men det var massa gott.. ska snart bege mig ner mot stan och möta Tessan & Ellinor..

Älskling, Jag älskar när du ler!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0