Rubrik?

Varit med Tessan, mötte henne och Ellinor istan, sedan gick jag och Tessan hem till mig, för att kolla lite tv.. Hon ville kolla Top Model, men det gick inte pga fotbollen.. så det fick bli Grey´s Anatomy istället, gjorde mig glad iaf =)
Sedan Fråga Olle och Myggan.. sjukt program det där, men rätt så skoj!

Tog en pomenix ner till stan (duktig!) och sedan hem igen, nu börjar sex and the city om 5 min, ME LIKE... det är faktiskt grymt bra.. funderar på att köpa boxarna, men det är bannemej dyrt!


Allt känns riktigt bra idag, varit på dåligt humör de senaste dagarna, vet inte varför dock =/ Ber om ursäkt till alla drabbade ;)
Fast jag blev iofs sur innan, på chefen.. baraför att mamma ska jobba natt där så får inte jag gå kvar som timanställd eftersom vi är släkt.. TROTS att det redan jobbar två syskon där?
Mmm, vår chef är bra skum och har en sån enorm dubbelmoral.. kärring. ska ringa och snacka med henne imorn!

Postat av: Emma

ibland måste man få vara på dåligt humör. =P sov gott

2007-11-22 @ 00:08:32
URL: http://thabojan.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0